30/5

Idag började Coffe jobba på SKF här i stan, vilket är så otrooooligt skönt för nu slipper han pendla!
Dock blev det lite knas och han skulle egentligen slutat kl 16, men måste vara kvar till 20, vilket försvårade min stallvistelse idag =(
Hoppas att jag kan få tag på mamma nu så hon kan köra ut mig, annars är det väl helt enkelt bara vänta till han kommer hem och åka ut sent ikväll :(
Nu har han ju iaf fått lite nya tider och så där så nu vet jag när jag kan ta mig ut till stallet, så imorgon får det bli F.M besök där för imorgon jobbar han kväll!



Försöka ringa veterinären imorgon med, och höra hur jag ska göra med hagtiden för Pirran. Nu går hon ju i sjukhage, men nu finns det inget att äta där, så tänkte om man kanske skulle släppa henne i en lite större hage innan det är dags att släppa ut henne till dom andra.
Får helt enkelt se vad han säger om det imorgon, antingen blir det att fortsätta stödfodra med hö, eller också kanske hon kan få turen att gå ut i större hage, men att hon fortsätter gå själv =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0