17/5

Länge länge sen jag uppdaterade nu, fast det beror på att jag inte ens suttit vid en dator på snart en vecka! Har sen i fredags sovit hos Madde och Jesper, har hjälpt till att fölvaka på Audna! Men idag får Madde annat besök som ska hjälpa henne att vaka ett par näter, så får vi se om jag ska komma tillbaka till helgen eller om hon redan ploppat ut bebis då!
Annars hade vi väl inte gjort nåt speciellt, fixat sommarhagen, pysslat och haft oss med hästarna. Jag har pysslat och donat med Pirran, och igår gick hon ur brunst, alltså är det ca 15 dagar kvar till vi kör henne på betäckning!! =D=D
Kan ju kanske göra ett längre inlägg ikväll när jag kommit hem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0