12/5

Har fortfarande inte lagt in bilderna från ihopsläppet igår, dock blev det inte så många ändå hehe ;)

Jag har sovit otroligt dåligt i natt, det har åskat och blixtrat som sjutton och jag som är livrädd för åska sov inte så bra, Natalie och Coffe däremot har sovit gott!
Gick upp vid 10 i 6 i morse, när coffe gick, kunde inte riktigt somna om! så slängde mig på soffan och kollade på tv till Natalie kom upp vid halv 8, nu har jag en liten paus i städandet, har hittills städat vardagsrum, hall, och toalett, nu tänkte jag ge mig på att möblera om i sovrummet så alla bebisgrejer får plats sen =D
Känns så underbart, att äntligen kunna börja planera in med bebissakerna!!
Natalie och jag pratade om lillasyster förut, hon klättrade upp i mitt knä och satte sig och frågade lite om varför lillasyster skulle ha massa möbler och leksaker när hon ändå ligger i min mage? haha, sötaste tjejen <3

Nu har hon somnat här på soffan, så nu ska jag bannemig ta tag i sovrummet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0