God morgon!!

Måndag igen, alltså är hjärtat iväg och jobbar, och jag och Natalie myser hemma. Varit ute nu på morgonen och träffat 2 kompisar, och en liten vovve som inte alls gillade smilla haha!
Nu blir det att glo lite på tv, sen fixa lunch och sen efter det ska Natalie sova middag och jag ska ringa ett (förhoppningsvis) roligt samtal.. Hoppas det kan lätta upp allt som hänt i helgen!
Blir rätt dålig uppdatering, dels för att jag inte har nåt att skriva om, men också nu efter att Balou försvann så har jag inte haft ork till det.. Natalie sov ute hos pappa igår så jag och Coffe fick prata lite om det här eftersom han inte var med när allt hände.. Det var skönt att få dela det, även om ingen någonsin kommer kunna förstå precis hur det var, hur jävla läskigt det var och hur rädd jag blev..
Men nu försöker vi att gå vidare, finns liksom ingenting annat att göra, det är ju inte direkt så att han kommer tillbaka!



Natalie och Balou, ca 1 vecka efter att vi fick hem honom..
Vila i frida min lilla prins, vila i frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0