Detta fält måste fyllas i

När en tjej..


Är tyst - Så rullar det miljoner tankar i hennes huvud.

Bråkar med dig - Tänker hon väldigt djupt.

Tittar på dig med ögonen fulla av frågor - Så undrar hon hur länge du kommer vara vid hennes sida.

Svarar jag mår bra efter några sekunder - Mår hon inte alls bra.

Tittar sorgset på dig - Undrar hon varför du ljuger.

Lägger sitt huvud på din axel - Så önskar hon att du är hennes förevigt.

Försöker få kontakt med dig varje dag - Då söker hon din uppmärksamhet.

Smsar ofta - Vill hon att du svarar åtminstonde en gång.

Säger jag älskar dig - Menar hon det.

Säger att hon inte kan leva utan dig - Då har hon tänkt, klart att du är hennes framtid.

Säger att hon saknar dig - Så kan ingen i hela världen sakna dig mer än vad hon gör

Kommentarer
Postat av: madde

Detsamma <3

2011-03-24 @ 16:22:22
URL: http://sun69shine.bloggplatsen.se
Postat av: Mia 18år - Mamma till William och Marcus

Sv. Jag har ingen större erfarenhet av hästar, mer än 2-3år då jag själv red på ridskola och hos min äldsta syster som har egen häst. Och hästarna på ridskolan var oroliga och ivriga (många av dem), och de hade samma beteende som hästarna på cirkusen.



Men visst kan du ha rätt att de gillar att uppträda.

Men man ser inte allt som hände under föreställningen på mina två videon på hästarna. Och piskorna träffade hästarna på baken.



Fast hundarna gillade uppmärksamheten, de märkte man. Har nog aldrig sett en hund så glad. haha. Min hund skulle vara överlycklig om hon fick visa upp sig på det viset :).



Kul att du kommenterade!

Vill höra åsikter, tankar och kritik! :).

Kram Mia

2011-04-04 @ 09:37:53
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0