2011-06-08

Nu har det gått så där lång tid sen sista inlägget igen, men nu är det så fint väder, så jag och Natalie är knappt inne på dagarna! och när vi väl är det så pysslar vi med annat ;)
kan ju försöka ge en snabb uppdate iaf =)

Pirran : 24/5 var jag iväg med Pirran till klinik och fick veta att hon hade en blödning i hoven, det var därför hon haltade så mkt, så nu har hon stått i sjukhage och boxvila, 9 dagar fick hon smärtstillande men det har jag slutat med nu, och på tisdag ska hon få gå ut! Sen idag började hon brunsta igen, så den sista kör vi iväg henne på betäckning! =D=D=D

Natalie : Hon har varit sjuk i över en vecka, feber, snorig och allmänt hängig, nu har dock febern släppt och hon är mkt piggare, men fortfarande förkyld. (vilket nu även jag börjar bli :()

Jag : Ja, vad finns att uppdatera om mig ? :P jag går här och döööör i värmen, tjockare och tjockare! men nu är det bara ca 9 veckor kvar till BF!!!! Har under helgen haft svärmors hund här vilket gjorde att jag knappt kunde sova eftersom jag fick hålla isär honom och katterna heeeela tiden.. Så det var ett himla passande, och jag var verkligen helt slut när dom hämtade honom på söndagen! sov som en stock haha!
Sen natten till igår hände nåt jätte konstigt! Hela benet började värka, riiiiktigt jäkla mkt!! hade så ont på kvällen att jag bara grinade, och värre blev det på natten, var uppe 4 gånger och spolade rykande hett vatten på benet för att få det onda att släppa, hela benet blev svullet och det pulserade enda uppifrån höften, vid ca 05 började det släppa och svullnaden gick ner en del, dock inte från knät och neråt.. Sen vid lunch när jag duschade såg jag att jag har fått 5 st blåmärken på knät, hela foten är helt blå och även ett område på vaden.. Vad kan det vara????

Coffe : Han har nu äntligen slutat i södertälje så nu jobbar han bara här i stan, skönt att han slipper jobba dubbla jobb!! Han trivs jätte bra här och det tycker jag är skönt =)<3



Coffe tog en smickrande bild på tjockisEmelie som leker med en av kattungarna! ;)



Natalie och jag bakade jordgubbspaj =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0