2011-07-31

Ja jag kanske skulle göra ett nytt försök att blogga då, eftersom folk tjatar på mig att jag ska göra det, men trots att folk påpekar det hela tiden får jag ändå nästan inga kommentarer?? hmm..


Aja får göra ett tappert försök att skriva vad som hänt sen sist!



Pirran : är konstaterad dräktig (17 dygns ul) så det hoppas vi håller i sig =)

Smilla : Hon busar och har sig som vanligt hon, njuter av livet, även om det är jobbigt med all päls i värmen ;)


Natalie : Oj! Hon har blivit sååå stor min fina tjej! Hon pratar varje dag om att snart kommer lillasyster, och att hon minsann är stor och ska bli världens bästa storasyster som ska gosa och pussa bebis hela tiden ;) Det säger hon t.om till folk hon inte känner ;)


Mys med magen <3

Jag : Jag växer och blir tjockare och tjockare för varje dag som går! 12 dagar till BF!<3

Coffe : Han jobbar nere på SKF mekan och har gjort ett tag nu, trivs som fisken i vattnet säger han =) skönt att ha honom lite närmare också nu på slutet, han har ju bara 10 minuters promenadväg hem om det skulle vara nåt!
Just för tillfället är det semesterstängt på SKF så han hade hoppats på semester, vilken han inte fick utan hoppade in som dumperförare i oxelösund 2 veckor. Men men, det är ju bättre betalt än att bara gå hemma ;)

Får försöka hålla den här bloggen lite mer uppdaterad tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0