Länge sen

Nu är det så där länge sen jag uppdaterade igen, men har faktiskt inte orkat, knappt orkat ta mig upp ur sängen på morgonen sista tiden! Varför är det för tidigt att skriva ut här än, men det kommer när jag är redo för det!

Idag har jag varit ute och ridit lilla prinsessan Audna, så underbart att rida igen, världens vackraste islänning!! Och helt underbart att jag får rida henne precis hur mkt jag vill :D dock bara lugna turer eftersom hon är dräktig, men det är lika mysigt ändå, att ge sig ut i den vita skogen och frysa arslet av sig ;) haha
Nu i början ska jag rida med och hålla Madde sällskap eftersom hon precis fått hem sin foderhäst Memó, hennes tillfälliga tävlingshäst eftersom båda hennes nu är dräktiga haha :)



Fina fina Audna <3

Nej nu ska jag hitta på nåt annat för att roa mig själv här ute i skogen där jag är hundvakt åt mammas hundar haha!

puss på er så länge!

Kommentarer
Postat av: Malin

Islänningar är sååå fina och helt underbara att rida :)

2011-01-15 @ 22:52:11
URL: http://Www.mandarinklyfta.se
Postat av: Malin

Jag är redan uska..så sjuksköterska är liksom nästa steg om man säger så :)

2011-01-17 @ 11:17:37
URL: http://mandarinklyfta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0