Detta fält måste fyllas i

Sitter för tillfället och tittar på min älskade prinsessa som dansar till sångerna i barnprogrammet I Drömmarnas Trädgård. Det är hennes favoritprogram på tvn, och om det inte är på tvn så pratar hon om figurerna i det!
Sitter här och funderar på vad jag ska hitta på idag, Ska iaf stoppa natalie i vagnen och gå en sväng till affären sen.. Sen pratade jag lite med mamma igår om vi inte skulle gå en sväng med hundarna, men fick höra att det var väldigt halt ute, så tror inte mamma med hennes rygg ska vara här inne i stan och gå, hon kan hålla sig på sin tomt ;)
En sak vet jag iaf att jag ska göra, och det är att hålla tummarna för Linnea som vi körde till vet med hennes katt igår, och han mår inte alls bra :(

Längtar till imorgon, då ska jag åka ut till bästaste Madde, och riiiiiiida! knapra lite värktabletter först bara, så jag överlever, packa med en matsäck så jag inte spyr, och sen borde jag nog överleva ;)



Förra våren, jag på min älskade Nelli, och Madde på Audna, som förhoppningsvis blir min nästa vinter <3

Saknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0