Detta fält måste fyllas i

Jag har haft så många hästar nu känns det som... Jag vet inte om jag vill ha det såhär längre. Efter de hästar jag "förlorat" så har det följt en hemsk sorge period efteråt, varje gång är det lika illa, varje gång gör det lika ont. Jag vill inte uppleva våra underbara stunder vi har tillsammans, för jag vet, att ju mer jag blir fäst vid dig, ju ondare kommer det göra sen. Jag tror inte att jag någonsin vill sätta mig i en sån här situation igen, det har hänt alldeles för många gånger. Det är så lätt för andra att säga "Men skaffa en ny" eller "Vi hittar en ny fin åt dig". Hästarna är inga objekt, det är inte som en leksak. För mig är det som att förlora min allra bästa vän. Jag har vetat det ett tag nu, men det är först när man har fått tänka på det ett tag som allt verkligen ramlade ner och la sig..
hur ska jag våga älska någon igen?



Fina. fina Nelligino <3



Rest in peace Xp! <3

Och bild på Mirosa och Vinna hade jag inte på den här datorn..

Kommentarer
Postat av: madde

men gumman vem säger att du ska "ersätta" någon med en ny? det handlar ju inte om det, hästar är som hundar ens bästa vänner men som med alla individer så passar man inte alltd och tyvärr så har allt ett slut med! Det handlar om att kunna älska allt när man har det o självklart hitta nya kärlekar?! man kommer alltid hålla en plats i sitt hjärta för de djur man haft men ge lika mkt plats för kommande djur <3 puss

2011-02-20 @ 09:05:26
URL: http://sun69shine.bloggplatsen.se
Postat av: madde

nej men det e klart att det inte är ditt fel! xp va ju ¨å redan innan och nelli vart väl tookig av alla dräktiga ston, oh lite speiell va hon ju hela tiden :P du har ju lååång tid på dig att tänka över audna så det e nog lugnt ska du se, tror bara hon kan ändra sig till det bättre så länge hon blir bra behandlad :) puss

2011-02-20 @ 11:18:34
URL: http://sun69shine.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0