Dag 2 - 10 saker ni inte visste om mig

1. Jag är absolut livrädd för kor och vilda djur, så som t.ex älgar, vildsvin råddjur m.m.

2. Jag verkligen älskar känslan man har från ca v 20 och resten av en graviditet, mår så otroligt bra!

3. Jag är en otroligt slarvig människa, väldigt oorganiserad och har svårt att planera.

4. Jag är rädd för mörker. Har alltid varit, och även nu får jag hjärtklappning om jag är ute själv sena vinterkvällar.

5. Jag är rädd för att sitta bredvid någon som kör när det är halt ute.

6. Jag är en otroligt feg människa, gillar inte att prata i telefon med folk jag inte vet vem det är, och svarar sällan på dolt nr.

7. Jag har rökt konstant sen jag var 10, började umgås med killar när jag var 12, och tog min första fylla när jag var 13. (herregud vad illa det låter, var jag verkligen sååå ung?!)

9. Jag är otroligt facebook beroende! åker vi hemifrån kollar jag alltid fb i mobilen, och det är ofta..

10. Jag är faktiskt otroligt stolt över min kropp. Trots barnafödande och nu en graviditet, så mår jag ändå väldigt bra över min kropp. många andra tjejer mår dåligt över sina kroppar, men inte jag, jag är inte rädd för att gå upp 30 kg under den här graviditeten, och jag äter precis det jag känner för att äta, och oroar mig inte ett skit för vikten!

Kommentarer
Postat av: madde

Har du inte slutat röka nu??

2011-02-12 @ 08:24:58
URL: http://sun69shine.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0