uppdatering

Allting funkar så bra här, Natalie är en otroligt stolt storasyster, och än så länge är det ingen svartsjuka alls, och oron jag hade under graviditeten för hur jag skulle hinna med allt jag brukar göra med Natalie är bortblåst, det här funkar jätte bra, och vi har nu fått in rutinerna för hur båda barnen så få lika mycket av våran tid.

Coffe började som sagt jobba i måndags, men inte ens det ställde till några "problem" =) inga problem med att ta med mig barn och hund och gå ut, eller hitta på saker med bara Natalie heller för den delen. Igår hjälpte hon mig att laga mat medan Malva sov i babysittern, som för övrigt är helt toppen då den går att lägga ner helt!!

Idag har vi varit och fikat med mamma, sen stannade vi till och handlade lite på vägen hem igen, och nu ska vi snart laga lite mat jag och natalie. först ska bara Malva få lite mat i magen så hon är nöjd =)

I helgen är det bröllop, som jag verkligen verkligen hoppas att jag orkar gå på, då jag börjat få mer och mer ont i mitt högra ben. Måste nog kolla upp det här lite närmare, för som det är nu kan jag knappt stå på det benet!! Pratade lite med BM om det för nån dag sen, och hon trodde att det kunde ha med ryggbedövningen att göra, om dom råkat sätta den liiite fel så kan det tydligen bli så här....? kan gå iaf, men om jag t.ex ska klä på mig byxorna måste jag hålla i mig eller sitta ner när jag ska stå på det benet, annars viker sig hela benet... Skulle verkligen kännas skit om jag inte orkar gå på bröllopet, eftersom det är 2 bra kompisar, till både mig och Coffe.. Men det är trots alls bara 8 dagar sen Malva föddes, och jag måste tänka på att jag ska orka med dom här 2 trollungarna också! Håller dock tummarna stenhårt, för att jag ska må bra på lördag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0