Relativt utvilad

I natt har jag iaf lyckats sova ca 3 timmar lite till och från. Däremellan har jag fått vara uppe och gå för att det gjort så ont.. Funderar på att ringa BM och kolla om jag inte kan få en tid nu i veckan istället för i början på nästa, för det är lite saker jag är lite osäker och orolig över, och det skulle vara skönt att få svar på dom frågorna!



Just nu sitter jag och kikar på Shrek med Natalie. Sen vad som ska hittas på idag vet jag inte, måste iaf handla lite grann och sen på eftermiddagen så har jag tvättstugan. inte så himla lockande direkt men det är väl bara le och se glad ut!

Nej nu är det dags att gå från datorn, skulle varra skönt med en riktigt varm dusch så jag kanske kan slappna av lite,  men vill inte lämna Natalie själv och Coffe sover eftersom han ställer om dygnet till nattjobb!



Vecka 40 <3 4 små ynka dagar kvar till BF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0