Målat + åska!

Natalie och jag var hos mamma ett tag förut, så åkte vi iväg till hennes kompis som fyller år imorgon och skulle fika, slutade med att jag satt med pensel och målarfärg på golvet och målade insidan av hans nybygda altan! haha, så 3 väggar är nu målade, fullt med sd har jag haft sen dess, och enda sen i natt har jag även haft en riktigt jobbig molande värk i svanken. Men jag har faktiskt gett upp hoppet nu, istället för att räkna ner till lördag, räknar jag istället ner till den 27e, då blir man inte lika besviken när man går över BF, för det lär jag säkert göra!

Det har även börjat vräka ner regn och åskan är inte nådig.. Tur att mitt hjärta kommer hem snart! <3


Kommentarer
Postat av: anna

sorry men jag hatar..och då menar jag HATAR åska :(

2011-08-13 @ 19:44:38
URL: http://backtoblackhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0