Kajrocken med värkar!

Var iväg med Emelie igår till kajrocken, var meningen att vi skulle kika på Swingfly som spelade där vid 12. Men vid halv 12 blev det så jäkla kallt, blött i gräset så kunde inte sitta, vilket ju är ett måste när man är smällfet med värkar... Japp, värkar! Tänkte ge mig dit och roa mig en sista gång eftersom jag hade haft värkar nästan ett dygn, började nästan gråta varje gång för att det gjorde så ont.. Så tänkte att kajrocken skulle sätta lite mer fart på det hela! det har varit en hemsk natt med många varma duschar.. Men vid 05 försvann allt, eller ja, nästan iaf.. har en extrem mensvärk hela tiden, och har kanske en värk i halvtimmen bara.. så inte lär det väl bli nån bebis nu heller!!!!



Pirran har blivit en riktig liten tjockis haha, tänkte be coffe ta kort igår när jagv höll på med henne, men vi var bara i hagen och hade en liten islänning som klängde på mig samtidigt haha. Pirran stod som vanligt bara och njöt när jag borstade och fixade, skitgrisen!



Vet inte riktigt vad som ska hittas på idag, Coffe börjar jobba natt ikväll, så han ligger fortfarande och sover, vi tittar lite grann på tv, men det är rätt tråkigt väder idag, så skulle vilja hitta på nåt kul, likabra att passa på nu, man vet aldrig när bebis känner för att komma! Bara 5 dagar kvar till BF, och enligt gissningslistan är första gissningen Imorgon så vi får väl se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0