ett grattis och ett dåligt humör..

Börjar med att gratta Emelie och Krille som fick träffa sin efterlängtade dotter i morse!


Vet väl egentligen inte riktigt vad jag ska skriva, känner bara för att skriva av mig lite
klaga lite grann kanske?

Imorgon är det den 13e augusti, alltså dagen då bebis är beräknad.
Har haft mycket förvärkar dom sista dagarna, men ikväll, inte en känning. Inte en sammandragning.
Vill verkligen bara gråta!

Dagen har spenderats hos pappa, Coffe har bytt bromsar på våran bil och fixat lite.
Imorgon skulle han hjälpa en kille med att byta nåt grejs på hans bil, och sen på kvällen blir det ut till stallet.
Tänkte försöka få med mig lite nya bilder på Pirran därifrån imorgon också, länge sen jag la upp några nya bilder på henne!

Nehe nu blir det sängen, nattinatti, skriver mer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0