2011-08-04

Idag var jag först hos BM, sista besöket innan BF. Hoppas att det är det sista alls, vill inte gå på fler besök nu, vill ha min lilla bebis här nu ju!! Men lär säkert få gå både på det besök jag har inbokat den 14e och den 22a :( Har haft lite molande värk och typ 3-4 onda sammandragningar idag bara, annars hade det varit helt dött i flera dagar, så jag får nog snällt vänta ett par veckor till innan bebis kommer :(

Sen efter bmbesöket så for vi ut till Björkvik ett par timmar, köpte en jätte söt me&i klänning till mig, och en matchande till Natalie, även lite till lillplutt följde med hem!
Fick även en jätte söt grimma till Pirran, hon kommer bli sååå fin i den =) <3

Nehe nu ska jag hoppa in i en dusch och brottas lite med rakhyveln, *suck vilken kamp med en baoutamage ivägen.......* sen tänker jag bannemig lägga mig i sängen och sova!



Det här är fina klänningen från me&i =) Natalie har en likadan fast en liten annan modell :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0