Påskafton! 23/4

Dagen började med att jag och Coffe åkte ut till julita och stallet, jag hjälpte Madde ut med Bally och lilla fölisen, haha han skuttade mer än han gick framåt när jag ledde ut honom, busen! sen stod vi och tittade en stund när han lekte av sig där, sen byggde vi klart en av hagarna, mockade och fixade och gav hästarna i lösdriften hö.
Sen lastade vi på Memó och åkte till ridhuset medan Coffe och Jesper grejade med våran bil, dom tvättade och polerade den också hehe ;) i ridhuset värmde jag upp memó, det var så sjukt skön känsla att rida igen!!! ååh längtar massa massa till lillan ploppar ut så jag kan börja rida igen :D för måste säga att det var ganska svårt att ta sig av ;) Sen hoppade Madde och han var riktigt fin och duktig idag!

(Bild lånad av Madde)


(Bild lånad av Madde)
Musklat på sig en hel del har han iaf gjort =)

Efter stallvistelsen så åkte vi ut till pappa, där blev det påskmat och Natalie och jag hoppade stutsmatta haha, fram till jag verkligen höll på att kissa på mig! Lillan verkar verkligen gilla det där, sprattlade som sjutton när vi hoppade runt där, fast hoppade inte mer än max 2 minuter innan jag fick springa på toa haha!
Sen fick Natalie sitt påskägg och sen började hon bli trött, så vi packade in oss i bilen och åkte hem, Natalie tvärslockade i bilen så henne fick vi väcka när vi kom hem.

Nu sitter min superarga sambo här och pratar i telefon, herregud, blir trött bara av att höra det där.. stackarn!

Nu säger jag hejdå för ikväll, och glad påsk!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vinnaren är dragen! Kolla i bloggen och se om du har vunnit! ;)

2011-04-25 @ 10:12:02
URL: http://mandarinklyfta.se
Postat av: Malin

Haha ja så var Tindra förr..men inte längre :(

2011-04-25 @ 21:27:37
URL: http://mandarinklyfta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0