Ont i ögat!

Idag har jag så sjukt ont i ögat! känns precis som att ögonlocket svullnat upp och nu ligger och skaver på ögat. Känner mig helt handikappad för ögat bara rinner och jag kräks på hur det ser ut här hemma, MÅSTE vika in torra tvätten och dammsuga, sen hade ju natalie besök i veckan av en liten virvelvind, så hon är jätte ledsen för hur det ser ut i hennes rum, så det ska vi hjälpar åt med sen tänkte jag :) men först ska jag, lillan och natalie gosa ner oss i soffan och mysa lite till piff och puff!


jämförde mage : Natalies graviditet. v. 29!


Lillans graviditet. v. 22!


hehe ;)

Kommentarer
Postat av: Mia 18år - Mamma till William och Marcus

Sv. Nämen vad konstigt. Både jag och några fler bloggläsare har kunnat gå in via dem länken. Om du kommer in på en porrsida, scrolla ner. De har fungerat på några andra läsare. Så ser man bilderna. Men jag varnar! De är väldigt hemska bilder!!



Kram Mia

2011-04-09 @ 19:50:12
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0