Detta fält måste fyllas i

Hejsan! Idag är det precis som den sista veckan soligt och fint ute, såååå skönt!! Nu känns det verkligen som att våren är här!! =D
Har nu på morgonen mejlat lite med svenska kyrkans informatör och slängde nu precis iväg ett mejl till kyrkan där Natalie döptes. Hoppas att det kommer gå så smidigt som informatören sa och att Natalie inom kort kommer få sin nya gudförälder och att dom andra 2 stryks.. Tycker att en gudförälder ska engagera sig, iaf visa liite intresse för sitt gudbarn? Varken min syster eller hennes exman, som är natalies gudföräldrar, verkar bry sig om henne.
min syster och jag har ingen som hellst kontakt, ändå brukar vi ibland stöta ihop ute hos pappa och hon säger inte ens hej till Natalie, därför har jag valt att dom skall strykas och att en ny gudmor ska gälla, en som faktiskt bryr sig om Natalie, en som Natalie känner och gillar!!!



Idag ska Natalie, smilla och jag iväg ut i skogen med mamma, souie och shakira (smillas mamma och syster=)) och fika :) ska bli supermysigt! hoppas på att lägga upp lite nya bilder här sen :)


Kommentarer
Postat av: Linnea - mamma till Freja

Vem kommer bli hennes gudmor och gudfar nu då? =) Hoppas det löser sig =)

2011-04-18 @ 10:34:11
URL: http://linneaochfreja.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha ja vi får väl lägga till varandra på bloglovin och bombardera med kommentarer haha :P

2011-04-18 @ 13:34:03
URL: http://mandarinklyfta.se
Postat av: Linnea - mamma till Freja

Ja, det räcker ju med en. Freja har bara en, en gudfar =)

2011-04-18 @ 13:49:25
URL: http://linneaochfreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0