Detta fält måste fyllas i

Idag blir det grillning! jag har varit sugen på det hur länge som hellst nu, så nu är det bestämt, idag far vi ut till mamma och grillar!
var ner på sultans och fikade med mamma nu på förmiddagen, pratade lite allmänt bara och hade det trevligt, herregud vad folk det var där! vart enda bord var fullt, och för första gången såg jag faktiskt att utemöblerna stod utanför!!
mamma berättade också att hon för första gången på hur länge som hellst fick prata med sitt andra barnbarn, min syster vill ju inte ha kontakt med varken mig eller mamma, men igår fyllde J år och därför gjorde mamma ett försök att ringa, så idag på morgonen fick hon prata med honom, och mamma var superlycklig! Hoppas bara att hon kan få fortsätta prata med honom, och även hans lillebror.. tycker det är tråkigt när ens egna släkt väljer bort kontakt utan anledning.. men men!



Skryt om min lilltjej, hon har i natt sovit utan blöja, och sovit hela natten UTAN ATT KISSA I SÄNGEN!!! när hon vaknade så sprang vi upp på pottan och hon kissade massor, började nästan gråta av lycka :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0