29/4

Vaknade med vääärldens huvudvärk idag, känns riktigt spännande med tanke på att jag och Natalie skulle ut till lekparken med en annan mamma och hennes 2 barn idag.. *suck* men ska iaf kämpa mig iväg en sväng, Natalie ska ju inte behöva lida ;)
Sen har jag faktiskt kollat upp vad det kostar att köpa busskort! och det var faktiskt inte alls farligt dyrt, så det kommer jag nog köpa ett, så kan jag åka ut till stallet med buss, så blir det inte så himla sent varje dag när coffe är hemma vid 5 ;)
Då köper jag nog ett sånt kort som man kan åka överallt i kommunen, så kan vi även åka ut till mamma m.m, men någon dag måste jag proppa fickorna med hundgodis och se till att coffe har natalie, så jag kan få på smilla på bussen så man kan ha med henne också!

hmm, det verkar inte gå att lägga upp bilder idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0