28/4

Igår åkte vi buss ut till Madde, var planerat att vi skulle börja med sommarhagen, men det blåste så jäkla kallt och var ingen värme alls igår, så vi hoppade över det:P bestämde oss för att ta det i helgen istället, då skulle ändå killarna fixa nåt med bilen =)
Sen när Coffe och Jesper hade kommit från jobbena så lastade vi på Memó och åkte iväg till ridhuset, hoppträning varje onsdag! Madde hoppar och jag fotar haha ;) Fast Madde måste kolla över inställningarna på sin kamera till nästa onsdag, för dom blir suddiga även fast man fokuserar! Men det gick iaf superbra, och igår hoppade dom 1m, vilket dom hittills inte gjort förut eftersom Memó inte varit redo för det :) Sen pratade vi lite grann om hur det kommer vara när Pirran får föl, så sjukt vad jag längtar!! Både till hon kommer hem, så man kan börja gryta band, men även till nästa sommar, då hon förhoppningsvis fölar!



Idag ska vi gå ner och hämta ut nya nycklar till lägenheten, för från och med måndag börjar dom tydligen byta lås här! hmm..
Sen vet jag inte vad vi ska hitta på, gå ut på gården och gunga kanske, det är ju det enda som går att göra här!! *suck*
ingen som vill hitta på nåt?

Kommentarer
Postat av: Malin

Jo jag får hoppas det..får väl nått receptbelagt som jag ska kleta i ögat eller nått :P

2011-04-28 @ 10:47:00
URL: http://mandarinklyfta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0