19/4

igår.. hmm vad sjutton hände igår? jo när coffe kom hem så blev jag upplockad av en kompis, för hon visste en kompis som var intresserad av att byta deras nästan nya kombivagn mot natalies rosa sittvagn, det skulle ju vara perfekt till lillan kommer =) natalie använder ju så sällan vagn numera, och i så fall har vi ju paraplyvagnen :)
hon ville fundera till idag, så får se vad hon säger, om inte annat kanske hon skulle köpa den rosa, och då köper jag min bror och hans tjejs gamla vagn :)
så nu är ytterligare en sak fixad till lillan :)



Idag vet jag faktiskt inte vad som händer, finns ju inga roliga lekplatser häromkring, så vi går nog som vanligt ut i skogen och leker, börjar bli skittråkigt faktiskt... fast vi får se, natalie är fortfarande lite dålig, så kanske håller oss på balkongen idag, så hon får bli frisk nån gång :)



v 24 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0