Hej

Nu har vi nyligen kommit hem, blev en oplanerad tripp till uppsala för att hämta Coffes lillasyster Frida som nu kommer att bo här till på fredag pga lite krångel i familjen.

Idag har vi som jag skrev i morse varit ute hos min mamma och bakat pepparkakor med Natalie, åååh hon var så duktig, hon både kavlade, tröck dit formarna, plockade bort dom igen, och la kakorna på plåten, provsmakade bara en gång, men det var ingen hitt konstigt nog så det blev inget mer provsmakande för hennes del ;)

Så nu är Natalie lagd i sängen och ska sova, och coffe tyckte att vi skulle utnyttja våran barnvakt sen när Natalie somnat och åka och ta en cigg med Emil och Nettan, men vi får se, jag är trött och det är nog coffe också efter att ha kört långt.

Nej usch nu får jag faktiskt säga godnatt, för jag är trött!!



pöss

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Är du och Coffe tillsammans igen? Bara nyfiken :)

2010-12-06 @ 09:28:47
URL: http://Www.mandarinklyfta.se
Postat av: Malin [Foto & Vardag]

Okej! Vad kul :)

2010-12-06 @ 21:25:25
URL: http://www.mandarinklyfta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0