Haft en bra dag =)

ja idag har faktiskt varit en kanon dag, fick ett otroligt kul besked förut som dock inte kommer att skrivas ut här :P hehe... Det kanske kommer det också någon gång ;)

Dagen började med att jag lyckades (äntligen) somna klockan 07.30 efter att ha legat och vridigt och vänt på mig hela jä*la natten.. *suck* Sen kom Emil upp med Speed, Smillabus tyckte det var kul att träffa sin bror :)
Sen efter det kom Flötet upp och spenderade resten av dagen här, jag fixade i ordning lite mat och så åt vi allihopa =) Sen for vi iväg till Nettan och Emil och hämtade vårat nya vardagsrumsbord :) (eftersom det andra gick sönder på festen * host * :P )

Så nu är det bara jag, baby och Frida här, (och natalie så klart men hon sover ju ;) ) så nu ska jag ta tag i lite småplock innan det är dags för sängen =) <3



25 dagar kvar!! :D



<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0