FREDAAAAG =D

Godmorgon världen, eller ja, inte riktigt godmorgon men ja, vi har ju varit uppe ett par timmar men har pysslat med lite annat här idag. Men nu ska vi göra oss i ordning för att först åka ut till pappa med lite papper som han ringde mig förut och frågade om jag kunde fixa åt honom från banken, och sen ska vi vidare till köping och hämta 2 personer. Sen ikväll vet jag väl inte riktigt vad som kommer hända faktiskt, blir nog bara att ta det lugnt, kanske ska hyra en film och mysa med Natalie, hon pratade om film häromdagen men då blev det inget filmtittande så kanske ska göra det nu istället ;)






Vad glad jag blev när jag gick in och tittade statistiken idag, 103 besökare igår, så vill vi gärna att det fortsätter ;)

tråkigt bara med kommentarerna..

kanske skulle slänga in en frågestund här på en gång så ni nya läsare får veta lite om mig?

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar på din kommentar: haha, oj pratade vi så länge :O Haha ja jag diggar hennes kommentar också, hon är för charmig. Pratade med henne igen förut idag ^^ Ellinor ringde och sa att natalie ville prata, och jag frågade natalie om hon va hos morfar då fick jag till svar, Morfar är en gammal gubbe xD

hahaha skönare unge får man ju leta efter xD



Jag röstar för filmkväll! :D Låter ju fan nice! du får komma hit på filmkväll nån gång också :D



Kram

2010-12-03 @ 21:10:26
URL: http://tjy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0