19/5

Idag har jag faktiskt inte gjort speciellt mkt nytta här hemma, sprang iväg till AF vid 10, sen var vi iväg och handlade vi med mamma, mycket trevligt. Hon köpte även ett par byor åt Natalie, sen tyckte hon att hon ska skulle få smaka på svenska jordgubbar, så det köpte hon, tack mamma <3
Sen somnade jag faktiskt till med henne på soffan, blev väckt 20 minuter senare av att min telefon ringde *suck*

Aja, AF mötet gick för en gångs skull bra, kände att hon faktiskt tog min vilja på allvar, och hon ringde direkt så imorgon fm ska jag få träffa en studievägledare och förhoppningsvis få börja plugga!!! Så håll tummarna :D

Sen imorgon kväll blir det ut till stallet, tänkte försöka hinna med antingen imorgon eller lördag kväll ta mig ut och träffa lite kompisar faktiskt, var ett bra tag sen jag gjorde det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0