BF och besviken..

Idag fick ytterligare en bekant barn, självklart blir jag glad för deras skull, att dom äntligen får gosa med sina efterlängtade bebisar.. men kan samtidigt inte låta bli att bli ledsen. Det är faktiskt min tur nu.. MIN, min min min!


Idag har vi varit hos pappa hela dagen, Coffe hjälpte en kille med hans bil.. Vilket tydligen inte gick speciellt bra, och dom skulle bli tvungna att fortsätta imorgon igen.. nåt med luft i systemet eller nåt sånt, totalt ovetande om dessa saker ;)

I natt har jag haft så sjukt ont i svanken, och det har suttit i heeela dagen, så fort jag rört benen bara "krashar" det i höften, precis som att bäckenet skrapar ihop med sig sig själv... Fast dethar blivit lite ändringar nu framåt kvällen, nu har jag en konstig känsla i magen, springer på toa ungefär var 5e minut, det kommer massa slem och smärtan i svanken har ändrat form.. Ni vet hur det känns när man bränner sig på det varma röret i badet/duschen? när det är så varmt att det känns kallt? Så känns det i höften, och hela vägen ner i benen... Kanske är det ändå min tur nu?


Kommentarer
Postat av: anna

din tur kommer gumman ;) jag längtar jag också hihi :P vill se en nyfödd gosebebus :D

2011-08-13 @ 19:42:30
URL: http://backtoblackhair.blogg.se/
Postat av: Stora yster

Din tur kommer hjärtat bebben kan inte va kvar inne hur länge som helst =) Saknar er!!! Kram <3

2011-08-13 @ 20:01:28
Postat av: Mikaela

Ut med bebis! i want to snooosa bebbe

2011-08-13 @ 20:03:54
Postat av: Martina

gumman din tur kommer snart ska du se..jobbigt med all den smärtan bara:( hoppas de är något som vissar sig ska sätta fart på de hella



kramar

2011-08-13 @ 23:16:42
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0