2011-08-02

Har nu på morgonen haft en väldigt irriterande diskussion med nån fjortis på blimamma. Diskussionen handlade om rökning under graviditet, det är inget jag försvarar, MEN, dom som gör det, accepterar jag. Jag har min åsikt om detta, men jag kan även ta åt mig och lyssna på andras åsikter. Men det verkade den här trångsynta människan inte se, utan gick på som fan om att alla som rökte var dumma i huvudet, egoister, brydde sig inte om sina barn m.m, bara för att hon lyckats sluta röka när hon fick veta att hon var gravid.. Och en sån här sak kan verkligen få mig förbannad, när folk vägrar se att det finns andra som har andra åsikter, och dom har lika mkt rätt att tycka som dom gör... gaaahh....

Nehe nu ska jag fortsätta greja här hemma innan älsklingen kommer hem från jobbet och vi ska ge oss ut i skogen och plocka blåbär =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0