2011-08-01

Idag har det inte hänt speciellt mkt, åkte ut och åt lunch hos mamma innan Coffe åkte till jobbet. sen blev jag, Natalie och Smilla kvar där fram till kl 7 =) Vi har varit ute i 2 omgångar i skogen och plockat blåbär, lillfröken och jag, och det gillade hon verkligen!! Så vi rensade direkt när vi kom hem, gjorde i ordning lite blåbär och mjölk och smaskade i oss, sen bakades även en blåbärspaj =D Smilla följde med ut andra gången i skogen, men den tjuven sprang och åt upp blåbären redan innan jag hann hitta dom i riset! hmm ;)
Natalie sover sen ett bra tag tillbaka, jag har ätit lite choklad och tittar på tv, rätt tråkigt faktiskt, funderar på att dra fram chipsen och äta lite grann där också, det får man göra utan anledning när man är gravid ;)

Om en halvtimme slutar min älskling, så ska bara vänta på att han ringer och säger att han är på väg hem så ska jag hoppa in i duschen..



För att jag är mamma till finaste tjejen i världen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0