6/5

Idag har det faktiskt varit rätt bra väder, och det skulle ju bli sommarväder till helgen igen sa dom, så det hoppas jag på!
Kakan kom upp hit med mina kläder som jag nu äntligen fått tillbaka från A. Fast tyvärr saknar jag fortfarande vissa kläder.. hmm.. aja, skiter i det!
I natt ska Natalie sova hos pappa och hans familj bestämdes det igår, undrar vad jag och älsklingen ska hitta på då? hmm.. :P



Nu tänker jag skriva av mig lite här, och den som inte vill läsa behöver inte göra det heller!!!!



Förstår inte riktigt vad det är med folk faktiskt, folk som jag trodde var mina vänner, helt plötsligt skiter do mtotalt i mig för att jag inte vill gå ut, någon gång ibland var jag ju ute och träffade kompisar på helger och så där när det bara var Natalie, men jag orkar inte det nu, och jag har ingen lust heller för den delen.. Då duger jag inte!
Finns kanske 2 personer som kan skriva till mig först, utan att det jämt är jag som ska skriva..
Har tröttnat på det, att det jämt är jag som ska höra av mig. Så jag har bestämt mig, för att skita totalt i dom som inte kan höra av sig till mig. För om jag inte duger nu, då duger jag inte heller senare när lillan kommit!
Orkar inte gå runt och grubbla på det här längre, därför kommer jag bara lägga energi, på dom som kan höra av sig till mig..
Vet att jag skrivit rätt mkt om det här på Fb bland annat, jag har verkligen mått jätte dåligt för det här, men har nu bestämt mig för att gå viddare, skita i alla som skiter i mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0