Dag 1- Presentera mig själv

Ja, Emelie är jag det, en 18 snart 19 årig tjej som bor i Katrineholm med min underbara familj som för tillfället består av, Pappa Christoffer (Coffe), våran underbara dotter Natalie på 2 år, våran schäfertik Smilla som är lika gammal som Natalie. Snart kommer familjen dock utökas och en liten knodd växer i magen!
Jag hoppade av skolan efter 9an eftersom jag då väntade Natalie, när nästa bebis är född i sommar/höst ( bf inte helt 100 eftersom jag inte varit på ultraljud, men kommer bli i augusti/september) så kommer jag att börja plugga på distans till undersköterska, sen vidareutbilda mig till missbruks assistent.
Har jobbig lite till och från som personlig assistent.
Håller på mycket med min hund och funderar på att börja träna spår med henne nu när jag snart kommer vara jätte tjock :D rider otroligt mycket, och just för tillfället hjälper jag min kompis och tränare Madde med hennes foderhäst, memó 2 dagar i veckan.

Ja det finns kanske inte mer så mkt att säga för tillfället?

Slänger upp en bild på mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0