2011-08-03

Nu är vi nere på en siffrigt kvar till beräknad födsel.. Fast jag tror faktiskt att jag kommer få gå över en hel del, för dom 2 sista dagarna har mina sammandragningar avtagit och kommer bara nån gång ibland, så jag lär nog snällt få vänta ytterligare ett par veckor :P
Så därför tänker jag sluta tänka så mkt och bara njuta av dom sista dagarna jag har själv med min fina tjej här hemma =)

Idag ska vi iväg till min farbror, han fyller nämligen år så vi ska dit och gratta honom =)
Sen efter det vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på faktiskt, stanna till i skogen och plocka lite blåbär med Natalie kanske. Får se vad vädret säger, det är ju så varmt nu, så jag har ingen lust att stå mitt i solgassen och plocka :P hehe..

Men nu skrev min kära moder att hon är på g, så nu ska vi springa ut =)

Ha en bra dag allesammans!



v 39 Med Natalie



v 39 nu !

Kommentarer
Postat av: Madde

Nej då nu vilar kroppen hon är nog här inom 5 dagar ska du se! Kommer du inte ihåg att de va så med Natalie? Mina samdragningar slutade nästan helt i 3 dagar innan vattnet gick :P

2011-08-03 @ 14:23:43
URL: http://smryttarna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0