Detta fält måste fyllas i

Godmorgon! Idag är en relativt bra dag, hoppas jag! var riktigt trött när Natalie vaknade i morse, förmodligen för att jag varit uppe och sprungit runt i natt hehe. Idag ska jag städa lite, plocka undan lite av Natalies leksaker som av någon anledning alltid hamnar ute i vardagsrummet, men det gör mig ingenting!<3 Så det är väl vad vi ska hitta på idag, sen är det fint väder, och jag funderar faktiskt på om vi skulle ta en långpromenad ut till mamma (ca 4,5 km) och sen vara där ute till coffe slutar jobbet? hmm. får nästan ringa henne direkt och fråga det, och sen kanske städa ikväll och springa iväg direkt? för det är nämligen födelsedagsfika där ute idag, så då blir det massa onyttigt :D + att jag har 2 stycken här hemma som blivit väldigt bortskämda med att vara ute HELA dagarna ;) Det är bara en sak som tar emot! Att lämna kissen hemma. Mina gravidhormoner får mig verkligen att GRÅTA bara för att hon är hemma, hon lider inte av det det vet jag ju, och mat vatten och låda har hon ju.. blää för gravidhormoner! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0