30/4

Idag började dagen inte så himla bra, sovit så jäkla dåligt i natt, haft så sjukt ont i magen!! Ett tag funderade jag på att väcka Coffe, men sen började det avta, så tänkte vänta lite, och lyckades somna om. Nu på morgonen har det varit full rulle på lillan, så nu är jag inte speciellt orolig längre faktiskt =)
Det var planerat att vi skulle åka ut till Madde och Jesper idag, men dom skulle åka bort så vi får ta det någon annan dag =) om inte annat får jag längta till onsdagen, för då ska jag ju ut dit igen =)
Har egentligen tvättid idag, men funderar på om vi ska boka om det, och sen ta oss iväg ut till pappa istället =) Dels för att Natalie tycker det är så himla roligt där ute, och där har hon ju stora studsmattan = hon kommer vara ute heeeela dagen ;)
Igår bestämdes det att jag ska med ut till Pirran på tisdag, ta lite nya kort och pyssla lite, ska bli jätte kul! :)
Hon hade tydligen börjat brunsta nu också, hoppas att hon visar tydligt och tar sig på första sen när jag kör iväg henne =)



Natalie och Hugo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0