God morgon =)

Idag mår jag lite bättre, har inte samma tryck över bröstet och idag kan jag andas normalt iaf. Pratade typ 2 timmar med Coffe igår och berättade om allt som fått mig att må dåligt, det var jätte skönt faktiskt att få reda ut allt. Men ändå så har jag sovit som en jävla kratta inatt :( Men men, bara bita ihop för nu ska vi nämligen göra oss i ordning för att åka ut med Natalie till min mamma så vi kan baka pepparkakor, det har hon tjajat om hela morgonen för att mamma ringde i morse och pratade med Natalie, och då sa hon att vi skulle komma ut dit och baka, så det är allt Natalie sagt nu på morgonen ;)



Bild från förra vintern, min lilla prinsessa <3

Kommentarer
Postat av: anna

jag finns :) hoppas att du vet det älskling :) puss <3

2010-12-04 @ 15:57:43
URL: http://blacknalyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0