Detta fält måste fyllas i

Roligt att det var många fler besökare än normalt igår!
tråkigt dock med inte en enda kommentar?!?!?!



Idag åkte stora hjärtat tillbaka till södertälje för att skriva anställningspapper och grejs, få reda på lite mer exaka tider och lön!
Under tiden han är där så ska jag och Natalie ta oss till BVC för att väga och mäta, har inte varit där med henne sen i juni, då var det ju 18 månaders kontrollen!
Så det ska faktiskt bli jätte spännande =)
Sen efter det så blir det hem och fixa lite lunch, och sen när Coffe kommer hem igen så ska jag ställa mig och baka bullar för imorgon kommer svärmor och Dennis ner och så stannar dom till lördag, riktigt kul att dom kommer faktiskt :D sen på lördag fyller jag ju åååååååår :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0