Dag 21 - Ett annat ögonblick

När Natalie föddes, en helt otrolig upplevelse! Fast jag var tvungen att fråga Coffe i måndags när jag tittade på "en unge i minuten" om det verkligen var så att jag var så där bitchig och om jag verkligen skrek? för det har jag faktiskt inget minne av! Men nej, jag hade höjt rösten EN gång, och det var när den där elaka jävla bm var inne och nöp mig med naglarna för att jag "skulle tänka på annat"?!
Annars var jag rätt lugn sa han, grät en skvätt för att jag kände mig så maktlös, men i övrigt en riktigt riktigt bra förlossning!!! Men när jag ser alla dessa förlossningsprogram, så måste jag säga att jag får lite småpanik för snart är det ju min tur igen, och nu när jag har gått igenom det en gång, så vet jag ju hur det går till, hur jäääävla ont det kommer göra!



otroligt vacker bild på mig själv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0