Dag 8 - ett ögonblick

ja, vilket av alla fina ögonblick i livet ska jag välja?
Kanske mitt första möte med Coffe?
Ja så får det bli!



Vi träffades först via mitt ex, som flyttade till arvika och blev granne med Coffe, så han och jag började mer och mer att prata i tele när han var med Ante. Vi blev bästa kompisar, och det gick inte en dag utan att vi pratade, vi delade ALLT med varandra, ingenting hölls hemligt. Vi var verkligen jätte tajta. Sen började jag känna att jag faktiskt kände någonting mer för honom, jag älskade honom, mer än som bara vän!
så en söndag, sen 26e mars 2006, skickade jag ett sms till honom.
"Ska det verkligen pirra i kroppen när man tänker på sin bästa kompis?"
vad jag fick till svar kommer jag inte riktigt ihåg, men vi pratade om det där, och det visade sig att han kände likadant som mig! Så jag slängde mig på första bästa tåg upp till arvika, efter ett helt år med konstant pratande, så skulle jag äntligen träffa honom, my soulmate!
Jag kommer ihåg att jag pratade med Jennifer på tåget, hon var en gemensam kompis. Jag minns att jag berättade för henne att jag snart skulle vara framme, att det var massa tågrälser på stationen vi stod på nu, då säger hon " då är du i kil, nästa stopp är arvika!"
Och när jag kommer fram är det fullt med folk på stationen, som sedan försvinner, och det blir tomt, Men vart fan var coffe?
Jag ringde, och dom hade blivit lite sena, men han parkerade på andra sidan huset och skulle strax komma.
Sen kom han där, runt hörnet, och nervositeten var på topp, han var ju mycket snyggare i verkligheten!! nog för att han hade en underbar personlighet, men kan man verkligen ha både det, OCH ett snyggt yttre?
Han gick bara rakt fram till mig, la armen runt mig och kysste mig, knäna verkligen vek sig, jag var helt lost!
I bilen väntade hans mamma och ante, som vi sen spenderade resten av kvällen med, (och vi är alla 3 fortfarande vänner :) )
Vi tittade på finalen i Big Brother, och sen spenderade jag en vecka där, men vi ville ju inte skiljas åt då, så han följde med mig hem en vecka, och efter det, träffades vi varje helg, fram till jag sommaren 08 flyttade upp till värmland, gravid med Natalie, vi bodde där till Natalie var 7 månader, då flyttade vi tillbaka hit till katrineholm..

Min vackra prins! <3



Bild från sommaren 2007!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0