Tvättstugan, kaffe och regn!

måste säga att det där med överskrifterna är inte riktigt min grej....

Sitter just nu och kollar lite på tv, dricker lite kaffe och springer upp och ner i tvättstugan, kan ju lika bra passa på att få bort all tvätt nu, så man inte behöver tänka på det första tiden med bebis i huset =)
Natalie städar lite inne på sitt rum, hon fick för sig att hon skulle vika ihop allt hon hade där, eftersom jag viker tvätt! Så lovade henne att hon skulle få hjälpa mig att vika nästa omgång!!

På förmiddagen åkte vi ut en sväng till pappa, blev bjudna på lunch där, så blev lite enkelt makaroner och köttfärssås! Natalie lekte som vanligt som en tok och tyckte det var lite tråkigt att vi skulle hem så fort! Men Coffe började ju jobba kl 14 så hade ju inte hur mkt tid som helst!

Nu ringde mamma mig och sa att polis och bärgare spärrat av vägen från öb rondellen upp till gamla onoff rondellen, en lastbil som kört av där tydligen.. wtf? på en raksträcka?

Idag är det 2 dagar till BF, Men jag försöker att tänka lite längre än så, även om jag blev väldigt lycklig när jag vaknade av molande mensvärk som bara blivit starkare och starkare under dagen! Fast tror ändå att jag får göra en ny strykning på listan ikväll tyvärr! :(

ni som fått barn, hur har era förlossningar startat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0