Strul med Telia och sjukdom på väg?

Sen igår morse har våran jäkla tv inte funkat, suck! Telia har tydligen krångel efter nåt oväder i helgen och dom jobbar på det... undrar bara hur länge vi kommer vara utan nu...



Igår var jag iväg och hämtade nya badbaljan eftersom våran sprack, så Natalie provbadade den igår kväll och det var väldigt populärt måste jag säga! Hon ville knappt gå upp fast vattnet blivit kallt hahaha, hon älskar verkligen att bada, det har hon alltid gjort, oavsett om det är i en liten badbalja eller om det är i stora sjön!

I natt har jag ÄNTLIGEN lyckats sova, somnade vid 23 och sov enda fram till 04 då jag vaknade av världens värk i magen och ryggen, trodde hela magen skulle explodera, gjorde så satans ont! Och det har inte försvunnit heller utan sitter i, så har inte sovit nåt sen dess, utan legat med datorn i sängen och kikat runt lite..

Jätte dumt jag vet, men sitter och letar efter likheter mellan hur det var sista dagarna innan fl med Natalie och nu, måste säga att det finns en hel del.. Även om jag inte tror att bebis kommer förren nästa helg!

Undrar vad vi ska hitta på idag? Coffe börjar ju jobba kl 14, så vi får väl försöka hitta på nåt litet innan bara, sen blir det väl att ta det lugnt efter att han börjat, för både jag, Coffe och Natalie känner oss halvdåliga och på väg att bli sjuka. Väldigt bra tajming, förkylning samtidigt som fl?




Min fina fina Smilla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0