BF + 1 ...

En dag över tiden. Känns väl lite lättare idag än igår faktiskt.. Fast idag däremot är jag heeelt slut. Det tar ut sin rätt att inte sova på 1½ vecka... Kroppen känns som gelé, benen bär knappt och resten av kroppen verkar ha tagit semester för den gör inte vad jag vill... Egentligen vill jag bara lägga mig i sängen och grina för att jag är så trött, så jag håller tummarna för att BM kan hjälpa mig imorgon. Ska överdriva lite grann om hur jag mår och förhoppningsvis få hjälp... Fast jag har inte speciellt höga förhoppningar med tanke på den sjukvården vi har här...

Har planerat att åka ut till stallet idag, och jag hoppas verkligen att jag orkar det.. känns som att kroppen ska kollappsa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0