Fredag kväll - Emelie inte en glad prick..

Varit i köping idag som sagt och hämtade 2 personer. Och under tiden vi var dit så fick Natalie vara hos morfar, vilket varken dom eller hon klagade över ;) haha.
Har dock haft en otroligt jobbig kväll, haft världens tryck över bröstet, börjat hyperventilera hela tiden och ibland känt att jag knappt fått luft.. Jag vet ju faktiskt varför det är så, jag vill bara inte skriva ut det här....


blähä på ikväll, nu tänker jag dra ett täcke över mig här i soffan och äta chips. För det får man göra när man mår dåligt..




Kommentarer
Postat av: anna

ni är så söta gumman :D

2010-12-04 @ 22:50:09
URL: http://blacknalyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0